IOGA POSTPART AMB NADONS – GRUP 1

IOGA POSTPART AMB NADONS – GRUP 1
Les classes de Ioga Postpart són una oportunitat perquè la mare pugui reprendre el contacte amb altres dones, compartint les experiències del postpart i la criança. En aquestes classes, no només es treballa un ioga postural per a les mares, sinó que esdevenen un espai per expressar i recolzar-se mútuament, a la vegada què una oportunitat per relaxar-se i connectar amb els sentiments de la maternitat.
Empatia, suavitat i calma són els elements comuns d'aquesta estona de ioga i retrobament amb el propi cos per a les mares; descoberta, joc i massatge per als nadons.
ATENCIÓ! Verifica les dates de les sessions per saber a quin grup et vols inscriure
- Grup 1: del 13 de gener al 10 de febrer (5 sessions)
- Grup 2: del 17 de febrer al 17 de març (5 sessions)
INSCRIPCIONS
- Us podeu inscriure a un grup o als dos grups
- Les inscripcions al taller a qualsevol grup serà del 9 de desembre de 2025, fins a 3 dies abans de la data d'inici de cadascun dels grups.
- La inscripció és per nadó
- Cada nadó ha d'anar acompanyat per un adult per poder fer l'activitat
- Es recomana començar després de 40 dies del part, si no hi ha contraindicació mèdica i fins que el nadó comença a gatejar. Per tant, aprox de 2 mesos a 9-10 mesos.
5+5 sessions a càrrec de Carmen Chito.
Aquesta activitat és dins l'àmbit d'Infància i Família

