
CUINA D’APROFITAMENT AMB RECEPTES DEL MÓN
Taller de cuina amb matèria primera de malbaratament recollit per Andròmines, amb receptes del col·lectiu que treballa en el projecte Dignitat de Sobres; un col·lectiu de dones de diferents procedències que comparteixen passió per la cuina tradicional de seu país.
Pensat en clau intercultural, amb aprofitament de restes i amb la intenció de generar comunitat a través de la cuina.
Aprofitant el coneixement que ens aporten persones amb una base cultural diferent a la nostra, posarem en marxa una bateria de receptes basades en excedents.
Els coneixements de cuina i de seguretat alimentària els guiarà Menjador ca la Rosa que des de la seva experiència en alimentació sostenible en farà la dinamització. Tot el procés quedarà enregistrat en vídeo per Bit Lab, per a la seva posterior emissió a la plataforma Àgora Pagesa, difusora de continguts del camp a la ciutat.
A càrrec de Andròmines, Ca la Rosa i Bit Lab
Inscripcions disponibles a partir del 5 d’abril